piątek, 21 marca 2014

moi mali piraci

Moi synowie postawili mnie w tym roku przed kolejnym zadaniem specjalnym - miałam im uszyć pirackie stroje karnawałowe. Po cichu liczyłam, że Franek obskoczy karnawał w zeszłorocznym stroju geparda, który został po Guciu... Przeliczyłam się:) Szkoda mi jednak Franka donoszącego ubrania po starszym bracie, powstały więc dwa pirackie stroje w dwóch wariantach kolorystycznych.

Inspiracją stało się zdjęcie znalezione w sieci na blogu jednego za sklepów. Jak się okazuje zdjęcie miało innego właściciela i kryje za sobą maniaków filcu takich jak ja. Znajdziecie u nich też inne kapitalne przebrania. Ja tu będę zaglądać.

http://panpepe.pl/item/8/mam_haka_na_pirata.html

A to moi piraci:) Każdy piracki zestaw składa się z czapki z aplikacją w kształcie trupiej czachy, pasa, szabelki i haka. Hak doszyłam do starej, za małej już skarpetki, w której ukrywa się rękę.

2 komentarze: