piątek, 20 września 2013

folk art

Zamówienie specjalne z dokładnie opisanymi szczegółami, wysoko postawiona poprzeczka, duże oczekiwania – słowem wyzwanie w sam raz dla mnie!:) Zamówienie miało być podarkiem  z przymrużeniem oka dla młodej pary od grupy dobrych znajomych.
Inspiracją dla kurki były Bory Tucholskie, z których pochodzi panna młoda oraz kolorystyka i wzory typowe dla borowieckich haftów. 
                                               

Kogut inspirowany był kolorami i wzorami typowymi dla Kujaw, z których pochodzi pan młody.

Specjalne podziękowania dla mojego męża Roberta, który zrobił drobiowej parce tło w postaci lekkiego stojaczka. Dziękuję:*
A oto efekt końcowy moich zmagań. Opuszki palców pokułam i pokaleczyłam igłą na fest, ale efekt końcowy wynagrodził mi wszystko i nie skarżę się ani trochę! Mogę już szyć dalej;)


2 komentarze:

  1. Kolejna piękna para młoda! O zdjęciu poprzedniej nie zapomniałam! Zdjęcia jej zrobił sam zawodowy fotograf, ale nie mamy jeszcze tych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow? Serio? Bardzo się cieszę i czekamna zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń