wtorek, 7 sierpnia 2012

Kwiaty polskie ze specjalną dedykacją:)

Całkiem niedawno, bo w zeszłym tygodniu wyszły spod mojej igły 2 polskie kwiaty. Obie broszki wykonałam na specjalne życzenie i zamówienie obecnych właścicielek. Doszły mnie już nawet słuchy, że zostały już założone na pierwsze wyjście i godnie zdobiły klapy marynarek obu pań. Bardzo mnie to cieszy, bo cóż mogłoby mnie ucieszyć bardziej niż pozytywny odzew klientek.

Obie panie ochrzczone przeze mnie matkami chrzestnymi tegoż bloga bardzo się już denerwują, że nie umieściłam tu jeszcze kwiatów polskich. Dziś naprawiam mój poważny błąd i niniejszym przedstawiam obie brochy. Przy okazji dziękuję też bardzo za zmobilizowanie mnie to założenie tej strony;) Ze specjalną dedykacją dla Was!

Oto czerwony mak. Wykonany z czerwonej 100% wełny, wykończony filcem i czarnymi koralikami. Z tyłu uniwersalne broszkowe zapięcie.

Projekt inspirowany zdjęciami naturalnych kwiatów.












Oraz słonecznik - wykonany z żółtego i brązowego filcu. Środek wyszywany ręcznie brązowymi cekinami. Z tyłu uniwersalne broszkowe zapięcie.


Projekt inspirowany zdjęciami naturalnych kwiatów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz