wtorek, 7 sierpnia 2012

Kolorowy zawrót głowy

Oto kolejna świeżynka, którą wykonałam całkiem niedawno. Szare tło z kolorowym lekko ludowym motywem. Muszę przyznać, że dość długo zajmowałam się dobraniem kolorów. Siedziałam nad nią jak mała dziewczynka nad skoplikowanymi puzzlami. Niby miałam pomysł i wszystkie elementy układanki, ale kolejne kombinacje kolorystyczne, które się pojawiały na szarym tle nie satysfakcjonowały mnie w pełni. Z sytuacji pomogło mi wybrnąć meksykańskie poncho:) Kolory pasów sąsiadujących ze sobą niby do siebie nie pasują, a jednak tworzą harmonijną, kolorową i energetyczną całość. Efekt końcowy oceńce sami.



Szara baza broszki jest usztywniona. Całość wykonana z kolorowego filcu i ozdobiona koralikami. Tył z klasycznym zapięciem broszkowym.

Właścicielce broszki także należą się podziękowania za motywację do powstania bloga:) Dzięki!;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz